Laatste Nieuws

carrousel advertenties

Nieuw op LinkedIn: carrousel advertenties

Net als Facebook en Instagram biedt LinkedIn nu ook de mogelijkheid om carrousel advertenties in te zetten. Met een carrousel advertentie vertel je makkelijk jouw verhaal met meerdere beelden. Ideaal als je meerdere producten tegelijkertijd wilt laten zien of als je je merkverhaal wilt vertellen. Wat zijn carrousel advertenties? Met LinkedIn carrousel advertenties kan je…

lees meer
internal branding

Zo werk je met internal branding aan een sterk merk

In de meeste organisaties heeft bijna iedereen een extra baan waar niet voor wordt betaald: het verbergen van zwakke eigenschappen, het spelen van politieke spelletjes en altijd zo goed mogelijk voor de dag komen. Een grotere verspilling van menselijk kapitaal is er niet. De kosten zijn enorm: noch de mensen noch de organisatie zijn in…

lees meer

Wim de Kleuver: In alles net even anders

door: Barbara Hameleers Als ik het statige pand van De Kleuver Bedrijfscommunicatie binnenstap, word ik joviaal ontvangen door eigenaar Wim de Kleuver. Als hij me over de historie van het oude pand vertelt, dat ooit dienst deed als directeurswoning van de Ritmeester Sigarenfabriek, klinkt zijn schaterlach regelmatig, zoals wel vaker tijdens ons gesprek. Een eigenzinnige,…

lees meer
merkidentiteit-vertalen-naar-dagelijkse-praktijk

Zo vertaal je je merkidentiteit naar de dagelijkse praktijk

Veel bedrijven die aan de slag gaan met hun merk, vragen zich af waar te beginnen. Ze komen terecht in een woud van begrippen waarvan niet duidelijk is wat het nou precies is en wat je wanneer toepast. Denk aan merkidentiteit, positionering, kernwaarden en merkbelofte. Hoe ga je daar in de dagelijkse praktijk mee aan…

lees meer