Hoe maakt u uiteindelijk uw beslissing?

Online branding

Onze emotionele kant blijkt dominant.

Bel 0318 555 075 of mail:

Sterke merken met idealen

U maakt het vast regelmatig mee: dat u moet kiezen tussen twee vergelijkbare producten, diensten of bedrijven. De prijs is gelijk, en het is allebei precies dat wat u zoekt. Hoe maakt u dan uiteindelijk uw beslissing? Waarschijnlijk, net als het grootste deel van de bevolking, op basis van subjectieve, emotionele factoren. Oftewel: gevoel. De tijd dat we dachten dat we de voor- en nadelen van een product op een rijtje zetten en vervolgens wel of niet tot aankoop overgaan is namelijk definitief voorbij. Onze emotionele kant blijkt dominant. Denk maar eens na, wat kiest u: Pepsi of Coca-Cola? KLM of Air France (zelfs al weet u beter)? Nike of Puma?

Een sterk merk laat zich niet imiteren

Een sterk merk is een merk dat zich niet laat imiteren. Uniek in zijn soort. En dan hebben we het niet zozeer over uw product of dienst zelf, maar met name over uw verhaal. Want een sterk merk… is een merk met een uniek verhaal. Een verhaal dat de klanten een goed gevoel geeft. Dat onthouden wordt, en doorverteld.

Branding zorgt voor één consistente merkbeleving

Goede branding is noodzakelijk bij het vertellen van uw verhaal. Vergelijk het eens met u als persoon: u communiceert misschien anders op uw werk dan op uw verjaardag, maar uw verhaal en identiteit blijft hetzelfde. En voor een krachtige eenduidige indruk, via welk kanaal dan ook, heeft uw merk goede (online) branding nodig.

Sterk merk

Activeer.

Multichannel strategie voor een uniek verhaal

De promotie van uw merk of bedrijf gebeurt offline, maar vooral ook steeds meer online. Heeft u een herkenbare huisstijl? Heeft u al een sterk verhaal? En vertelt u dat overal wel op dezelfde manier?