Hoe maakt u uiteindelijk uw beslissing?

Online branding

Onze emotionele kant blijkt dominant.

    Bel 0318 555 075 of mail:

    Sterke merken met idealen

    Je maakt het vast regelmatig mee: dat je moet kiezen tussen twee vergelijkbare producten, diensten of bedrijven. De prijs is gelijk, en het is allebei precies dat wat je zoekt. Hoe maak je dan uiteindelijk je beslissing? Waarschijnlijk, net als het grootste deel van de bevolking, op basis van subjectieve, emotionele factoren. Oftewel: gevoel. De tijd dat we dachten dat we de voor- en nadelen van een product op een rijtje zetten en vervolgens wel of niet tot aankoop overgaan is namelijk definitief voorbij. Onze emotionele kant blijkt dominant. Denk maar eens na, wat kiest u: Pepsi of Coca-Cola? KLM of Tui? Nike of Adidas?

    Een sterk merk laat zich niet imiteren

    Een sterk merk is een merk dat zich niet laat imiteren. Uniek in zijn soort. En dan hebben we het niet zozeer over je product of dienst zelf, maar met name over jouw verhaal. Want een sterk merk … is een merk met een uniek verhaal. Een verhaal dat de klanten een goed gevoel geeft. Dat onthouden wordt, en doorverteld.

    Branding zorgt voor één consistente merkbeleving

    Goede branding is noodzakelijk bij het vertellen van je verhaal. Vergelijk het eens met jou als persoon: je communiceert misschien anders op het werk dan op je verjaardag, maar je verhaal en identiteit blijft hetzelfde. En voor een krachtige, eenduidige indruk, via welk kanaal dan ook, is goede (online) branding de basis.

    Sterk merk

    Activeer.

    Multichannel strategie voor een uniek verhaal

    De promotie van je merk of bedrijf gebeurt offline, maar vooral ook steeds meer online. Heb je een herkenbare huisstijl? Een sterk verhaal? En vertel je dat overal wel op een consistente manier?