Sterke merken met idealen
U maakt het vast regelmatig mee: dat u moet kiezen tussen twee vergelijkbare producten, diensten of bedrijven. De prijs is gelijk, en het is allebei precies dat wat u zoekt. Hoe maakt u dan uiteindelijk uw beslissing? Waarschijnlijk, net als het grootste deel van de bevolking, op basis van subjectieve, emotionele factoren. Oftewel: gevoel. De tijd dat we dachten dat we de voor- en nadelen van een product op een rijtje zetten en vervolgens wel of niet tot aankoop overgaan is namelijk definitief voorbij. Onze emotionele kant blijkt dominant. Denk maar eens na, wat kiest u: Pepsi of Coca-Cola? KLM of Air France (zelfs al weet u beter)? Nike of Puma?

Activeer.
Lees ook alles over: Social media marketing, Zoekmachine marketing
Multichannel strategie voor een uniek verhaal
De promotie van uw merk of bedrijf gebeurt offline, maar vooral ook steeds meer online. Heeft u een herkenbare huisstijl? Heeft u al een sterk verhaal? En vertelt u dat overal wel op dezelfde manier?